2015. július 10., péntek

2 rész.

                                                       ~ Anastasia szemszöge~
 Reggel felkeltem és az órámra néztem ami délután fél 1-et mutatott.
Hoppá talán egy kicsit elaludtam.Mivel hétvége van ezért elvettem a
telefonomat,a mellettem lévő szekrényről, és megnéztem jött-e valami valami hívás vagy
üzenet.Mivel láttam ,hogy egy üzenet érkezett ezért megnyitottam az üzenetet
amiben ez állt:
                
                 Szia Anastasia szeretném ha a mai fotózáson is részt vennél
                 nem fog sokáig tartani!:)
                                            ~Rob

Robról amit tudni kell az az ,hogy neki van itt Miamiba a leghíresebb modellügynöksége.
Meg még részben ő fényképezi a modelleket is.Mivel Rob nem írta meg,hogy hányra kell
menni ezért inkább felkeltem és neki álltam készülődni.Először fürdőbe vettem utamat,ahol megmosakodtam
és megmostam a fogamat.Ezek után megengedtem a fürdővizemet, és ameddig az folyik le megyek reggelizni.
Lent a konyhába senkit nem találtam ezért nyugodtam eltudtam készíteni,és elfogyasztani.
Miután ezzel is megvoltam a tányéromat a mosogatóba tettem és elindultam vissza fel a szobámba,ahol
kikészítettem a ruhámat,majd elmentem fürdeni.Körülbelül 10percig áztattam magam,és kiszálltam.
Magamra tekertem egy törölközőt,és besétáltam a szobámba.Épp vettem volna már le magamról
a törölközőt,mikor Ryder benyitott.
-Szia hugi csak azt szeretném mondani,hogy ma nem itthon fogok aludni szóval este zárd
be az ajtót,és vigyázz magadra.-kezdett nekem magyarázni én pedig csak néztem rá felvont szemöldökkel.
-Ryder talán nem látsz?-Kérdeztem meg mivel csak egy törülköző volt rajtam.
-De látok de a modellek azt hittem hozzá szoktak az ilyesmikhez.-Nézett rám csodálkozva
-Ryder kifelé.-mutattam az ajtó fele.
-Jólvan nyugi megyek már.-Emelte fel védekezés képen a kezét, és kisétált a szobámból.
Ez után felöltöztem ,és csak simán kiengedtem a hajamat.Sminket most nem teszek mert az ügynökségen
úgy is kisminkelnek.Ezek után  pedig lementem beszálltam a kocsiba és már indultam is az
ügynökség felé.Miután oda értem kiszálltam a kocsiból,és elindultam befelé.
-Hé Anastasia.-állított meg Rob.
-Történt egy kis változás!
-Hogy érted ezt?-Kérdeztem robot.
-Úgy ,hogy nem egyedül fogsz modellt állni hanem valaki mással.
-Rendben!
-De ha nem egyedül kivel?-Néztem rá.
-Először menj kisminkelnek a csajok, és vedd fel a kikészített fehérneműt!
-Utána mindent elmondok.-Mondta majd elment valahova.
Hát jó.Pedig még sosem volt olyan,hogy mással kell modellt állnom na mindegy csak nem olyan rossz az.
Ez után elindultam a helyre ahol sminkelni szoktak,megláttam a csajokat és köszöntem nekik.
-Sziasztok.-Mondtam majd leültem.
-Szia.-köszöntek vissza.
Majd Isa a sminkes csaj már sietett is hozzám.
-Na csajszi milyen sminket szeretnél?-Mosolygott rám.
-Hát nem tudom rád bízom!.-Mosolyogtam vissza.
Majd amint ezt kimondtam Isa már hozzá is látott a sminkeléshez.
-Kész is!.-Nézett rám Isa.
-Köszi na akkor már megyek is öltözni.-mosolyogtam rá.
-persze menj csak!
-Ezután besétáltam az öltözőbe ahol egy nem kívánatos személyt vettem észre.
-Justin te mit keresel itt?-Néztem rá.
-Na cica hát nem is örülsz nekem?-vigyorgott rám.
Egyébként csak egy alsónadrág takarta egész testét.Elég jól nézett ki így, csak hát ne lenne ilyen.
-Hát ennyire tetszek neked,hogy le sem veszed rólam a szemed?-Nézett rám.
Hidegen hagyott amit mondott így hát neki álltam vetkőzni.Ránéztem Justinra aki engem bámult
majd szóltam neki miután már csak a fehérneműm volt rajtam.
-Most kimennél ameddig átveszem a fehérneműmet is?-Kérdezem.
De Justin csak tovább bámult ami kezdett idegesíteni.
-Hahóó.-Kiabáltam rá.
-Hmmm?.-Nézett rám nagy szemeivel.
Most komolyan??Ha így folytatja megfog ölni.
-Kimennél ameddig a fehérneműt is átveszem?
-Bocs cica de nem fogok kimenni!
-Akkor szólok Robnak.-Kezdtem el fenyegetni.
-Szólj!-Kontrázott vissza.
-Rob.-Kiabáltam.
-Anastasia mért kiabálsz?-nézett rám az említett személy.
-Justin nem akar kimenni!
-Justin gyere ki ameddig át öltözik.-Mondta neki Rob amire Justin kisétált Rob pedig ment utána.
Miután kimentek átvettem a kikészített fehérneműt majd én is utánuk sétáltam.


                                                   ~Justin szemszöge~
Mivel Anastasia nem hagyta ,hogy bent maradjak amíg átveszi a fehérneműjét-.-ezért
 képtelen voltam kisétálni.Viszont azon eléggé meglepődtem,hogy előttem elkezdett vetkőzni.
 Viszont ugyan olyan mint a bikini szóval nem is tudom mért van úgy kiakadva egykét csaj ha fehérneműbe
  meglátják őket.
  -Justin gyere hív minket Rob.-Szólt Anastasia.
Hmmm eléggé szexi mit ne mondjak.Azthiszem neki kéne állnom kitalálni valami tervet,hogy
megszerezzem mert nem adja magát valami könnyen.
-Justin gyere már.-Kiabált Rob.
-Jólvan megyek már nem vagyok süket.
-Na akkor kezdjük is a munkát!!-Mondta Rob.
-Justin először öleld át Anastasia derekát!
Meg is tettem amit Rob kért,de ahogy elnéztem Anastasianak nem tetszett ezért még jobban örültem.
Mivel a derekát fogtam,ezért egy kicsit lejjebb csúsztattam a kezem mire Anastasia elviharzott.
Hát ebbe meg mi ütött?
-Nem tudod mért ment el?-Kérdezte Rob.
-Nem!
-Justin ne szórakozz a semmiért nem mehetett el!-Nézett rám Rob.
-Jó talán egy kicsit lejebb csúszott a kezem!
 -Jó akkor mára ennyi menj utánna és beszéljétek meg!
 -Jó!-Sóhajtottam egy nagyot majd mentem Anastasia után.
 Előszőr bementem az öltözőbe ahol nem találtam,ezért elindultam a mosdóba ahol Anastasia épp
kezet mosott.
-Most mi a bajod?-Kérdeztem meg egyből.
-Az ,hogy nem hagysz békén!-Mondta idegesen.
-Hozzád sem szóltam!-Védtem magam.
-De viszont fogdoztál!-Védte magát ő is.
 -Na jó figyelj!-Kezdtem el.
-Ahelyett ,hogy örülnél annak,hogy hozzád  értem te itt rinyálsz és idegesítesz!Ezért feleslegesen
jöttem utánnad!
-NEM ÉN KÉRTELEK MEG RÁ ,HOGY GYERE UTÁNNAM!.-Ordított rám.
Jézusom mekora hangja van ennek.Én erre a kijelentésére nem mondtam semmit csak oda mentem és
lesmároltam.Nem ellenkezett.Miután elváltunk ő bosszúsan nézett rám.
-Most már megint mi a bajod?-Kérdeztem unottan.
 -Te!-Mondta majd elviharzott.
 Ilyen hisztis csajjal még nem volt dolgom az biztos.Nem lenne egyszerűbb ha csak oda adná magát?
 Miután ezt átgondoltam elindultam Anastasia után,aki már szállt volna be a kocsijába.
 -Várj már!-Kaptam el a kezét.
  -Na most már megint mit akarsz?-Sóhajtott fel.
 -Gyere el velem valahova!
 -Te tényleg ilyen hülye vagy?Én nem megyek veled sehova!-Jelentette ki.
 -Már pedig jönni fogsz!-Mondtam majd pedig elkezdtem húzni a kocsim felé.
 Én be szálltam de ő csak állt!
 -Segítsek vagy be tudsz szállni egyedül is?-Kérdeztem meg.
 -Betudok!-Mondta miközben egy nagyot sóhajtott.
 -Hova megyünk mond meg őszintén?!-Nézett rám.
 -Még én sem tudom!-Mondtam el neki az igazat.
 -Akkor meg mégis..
-Csend!-Szakítottam félbe mert ebből csak megint vita lett volna.
Mi után ezt lerendeztünk,elindultam az erdő fele.De viszont nem tudom jó ötlet-e volt,hogy mi ketten
egy kocsiba.De sajnos muszáj mert csak így tudom elérni,hogy lefektessem.Ennek pedig csak az az egy módja van, hogy többet leszek vele.

                                            



                                                                   

1 megjegyzés: