2015. július 15., szerda

3.rész

                                                       ~Anastasia szemszöge~
Nem is tudom miért kellet justin kocsijába beszállnom.
Ráadásul még ő sem tudja,hogy hova megyünk,és már az erdőn is túl mentünk.
-Justin!
-Baj van édes?-Kérdezte.
-Igen mert már 2 órája a semmiben megyünk szóval álljunk meg!-Osztottam ki.
-Jól van de csak mert ilyen kedves vagyok.-Mosolygott rám.
Na persze.Ő meg a kedvesség,az két külön fogalom.Ez után Justin meg állt kocsijával,és mind ketten kiszálltunk.
-Ott egy meki.Menjünk be.-Szóltam Justinnak.
-Miért éhes vagy?-Kérdezte.
-Nem Justin azért akarok bemenni mert nem vagyok éhes.-Forgattam meg szemeimet.
-Ne forgasd a szemeidet mert a végén még kiesik.-Kacsintott rám.
-Nagyon poénos vagy.-Néztem rá.-Hidd el ha rád nézek max akkor esik ki a szemem.
-Tudom,hogy bejövök neked!-Magyarázta.
 Erre nem válaszoltam, mivel már besétáltunk a mekibe,ezért helyet is foglaltunk.Nem kellet sokat várnunk,már is egy szőke hajú
lány jött felénk.
-Sziasztok mit adhatok?-Mosolygott ránk én pedig Justinra néztem.
-Szia én 2 sajtburgert kérek krumplival és colával.-Nézett rá.
-És te mit kérsz?-Nézett rám a lány.
-Én pedig 10 db sajtburgert 3  krumplit és egy colát kérek.-Soroltam fel mire a lány és justin is nagy szemekkel nézet rám.
-Rendben akkor mindjárt hozom.-Szólalt meg a lány majd elment.
-Te tényleg ennyi mindent megeszel?-Kérdezte csodálkozva Justin.
-Igen!-Mondtam lazán.
-Akkor asszem fizethetek.-Mondta Justin.
-Nyugi fizetem magamnak.-Mosolyogtam rá.
Fúj én most komolyan rá mosolyogtam?
-Nem azért Mondtam.-Nézett rám.-És én fogok fizetni.-Mondta.
-Jó a sajátodat fizetheted de az enyémet én fogom!
-De...-Kezdte volna el de a pincér lány már hozta a kajánkat.
-Tessék a rendelésetek.-Mosolygott ránk.
-Köszönjük.-Mondtuk egyszerre Justinnal majd a lány el is sétált.
Én egyből neki álltam az ételnek,de Justin csak nézett.
-Most mi van?-Kérdeztem teli szájjal.
-Nem gondoltam volna ,hogy így eszel.-Nézett rám.
-Meg ennyit.-Mondta komolyan.
-Inkább egyél te is.-Mondtam majd el is kezdett enni.
Miután mindent megettem hátradőltem a székbe.
-Tele vagyok!-Mondtam.
-Hát nem csodálom-Mondta Justin majd a pénzt letette az asztalra.
-Na menjünk.-Indult el az ajtó felé.
Amíg ő nem nézett én elővettem a pénzem, és a részemet letettem , Justinét pedig megfogtam,majd mentem
utána.Miután kiértünk beszálltunk a kocsiba.
-Tessék.-Nyomtam Justin kezébe a pénzét mire ő csak nézett.
-Te komolyan vissza hoztad a pénzem és fizettél helyettem?-Kérdezte.
-Igen!-Mondtam komolyan.
-Te teljesen hülye vagy.-Nevetett fel.
-Tudod mit?-Nézett rám.-Ez nem is kell.-Mondta majd a pénzt kidobta az ablakon.
-Hát te hülye vagy!-Kezdtem el én is.
-Hát ha te így akkor én úgy.-Kacsintott rám.
Én erre nem mondtam semmit és elindultunk fogalmam sincs hova.Én csak neki döntöttem fejemet
az ablaknak,szemeimet pedig becsuktam mert már elég fáradt vagyok és be is sötétedett.
Egyszer csak arra ébredtem,hogy valaki simogat.Mivel eléggé élveztem csak morogtam egyet.
-Tetszik édes?-Halottam meg Justin hangját mire egyből felpattantam.
-Hol vagyunk?-Kérdeztem mivel kint sötétség volt és nem láttam semmit.
-Az erdőben vagyunk!-És itt is maradunk.-Mondta.
-Szóval együtt kell aludnunk egy kocsiba?!
-Igen mondhatjuk úgy is.-Mondta miközben elő vett egy füves cigit.
-Te most füvezni fogsz?-Kérdezem.
-Úgy tűnik.-Mondta flegmán.
Azt hiszem nem fogom vele ki bírni reggelig egy kocsiban.Egyszer csak azt vettem észre,hogy Justin szívja a füves cigit.
-Justin!
-Hmm?-Nézett rám.
-Adsz egyet nekem is?-Kérdeztem.
-Mit füves cigit?-Kérdezte felhúzott szemöldökkel mire én csak bólogattam.
-Te füvezel?-Nézett rám miközben adott egy szálat.
-Csak nagyon ritkán!-Mondtam majd meggyújtottam a szálat,és beleszívtam a füstöt pedig lassan kifújtam.
-sok mindent kinéztem belőled de,hogy füvezel azt nem!
Ezt a megjegyzését figyelmen kívül hagytam,majd neki dőltem az ülésnek és elszívtam
a füves cigit amit adott.




                          
                                                    ~   Justin szemszöge~
Mivel láttam,hogy Anastasia nem nagyon akar most beszélgetni,ezért elszívtam még egy "cigit".
De még mindig megvagyok lepődve,hogy ő is füvezik.Nem gondoltam volna róla.
De most tényleg.Ki gondolná róla ,hogy füvezik?Bár látszik róla ,hogy egy beképzelt nagyképű picsa.
Viszont nem csúnya és még az alakja is jó,meg smink sincs rajta annyi.Még egy ok amiért le kell
fektetnem.Lehet most sikerülne is mert azóta még elszívott egykét szálat.
-Justin!-Szólított meg.
-Tessék?-Kérdeztem.
-Van nálad valami üdítő?
-Hát cicám üdítővel nem szolgálok de ilyenem van.-Mondtam majd hátra nyultam és elő vettem egy üveg vodkát.
-Ez még jobb.-Mondta majd kikapta a kezemből.
Egyből ki is nyitotta majd egyből meghúzta az üveget.Na ez aztán tud inni.Nembaj legalább elérem a célomat.
-Justin ez nagyon jó.-Mondta vihogva.
Mivel láttam ,hogy már nincs magánál ezért gondoltam csinálhatnánk valamit.
-Figyelj cica mi lenne ha játszanánk valamit?-Kérdeztem.
-Mit?Nézett rám.
-Én kérdezek te pedig őszintén válaszolsz.-Na benne vagy?
-Legyen!-Mondta.
-Szűz vagy még?-Kérdeztem egyből.
-Nem.-Válaszolt.Mondjuk mit hittem egy ilyen csaj szűz?
-Kivel vesztetted el?
-Valami buliba egy sráccal.
-Akkor még mindenkivel lefeküdtem.-Tette hozzá.
Na jó mennyi minden kiderült a mai napon róla.Sokat eszik,füvezik,piál de rendesen,nem szűz és mindenkivel lefeküdt.
Bár most is lefeküdne mindenkivel.Vagyis inkább velem.Könnyebb lenne a dolgom de így el kell viselnem.
Amit tegyük hozzá,hogy nehéz.Na de ideje feltenni még egy kérdést.
-Hány percig szoktál szexelni?-Kérdeztem komoly arccal.
-Most komoly?-Nevetett fel.
-Igen komoly!-Bólogattam.
-Talán a legtöbb az 3 óra volt!
-Hogy mi?-Te most csak szivatsz!-Nevettem fel.
-Nem én komolyan mondtam!
Azta nekem mindenképpen le kell vele feküdnöm.Ilyen csajjal még nem találkoztam.De tényleg nem.
-Kérdezhetek még valamit?-Néztem rá.
-Persze!
-Régen hogy hogy lefeküdtél mindenkivel és csináltál más rossz dolgokat?!
-Tudod ez egy hosszú történet.-Sóhajtott egy nagyot.
-Ráérek.-Mosolyogtam rá.
-Hát jó.-Vett egy mély levegőt.
-Na akkor mond.-Néztem rá.
-Tudod nekem volt egy nővérem.-Kezdte el.
-Csak volt?-Suttogtam.
-Én megöltem őt!-Kezdett el sírni.
-Folytasd!-Suttogtam tovább majd megfogtam a kezét.
-Még régebben egyszer csak meg akartam viccelni.Akkor még nem tudtam,hogy ez lesz belőle.
-Egy nap elment hajat mosni és tudtam,hogy miután megszárítja a haját, hajat fog vasalni.
Én pedig a hajvasalója zsinorja végét bevizeztem.
-És....-Folytatta de még jobban elkezdett sírni ezért szorosan magamhoz öleltem.
-Sajnálom-Suttogtam fülébe.-Bocsi,hogy ilyet kérdeztem.-Tettem hozzá.
-Nem tudhattad.-Engedett el.
-Figyelj késő van szerintem feküdjünk le.-Mosolyogtam rá.
-Rendben csak először levetkőzöm.-Mosolygott vissza.
-Jó addig én a csomag tartóból kiveszem a takarókat,addig te hátra döntöd majd a hátsó ülést?
-Mert azon mind ketten elférünk!
-Persze menny csak!-Nézett rám.
Ki mentem a takarókért,vissza mentem a kocsiba majd én is neki álltam vetkőzni,mert Anastasia már le volt.
-Hát akkor feküdjünk!-Mondtam majd mindketten hátra feküdtünk egymás mellé,a takarót pedig magunkra terítettem.
-Justin!
-Hmm?-Kérdeztem.
-Hideg van!
-Fázol?-Néztem rá.
-Igen!
-Akkor gyere közelebb!-Mondtam majd odabujt hozzám én pedig átöleltem.
Anastasia kb 5 perc múlva már aludt is.Ez a nap elég érdekesre sikeredett.
Mivel már késő is van és fáradt is vagyok,ezért követtem Anastasia példáját,és én is elaludtam.






1 megjegyzés: