2015. július 9., csütörtök

1rész.

                                                    ~Anastasia szemszöge~
Reggel  a telefonom csörgésére keltem.
-Ki lehet ez ilyenkor?-kérdeztem magamtól.
Épp vettem volna fel a telefonom de ezt egy hatalmas ordítás megzavarta
-anastasia..mond mért kell arra kelnem ,hogy csörög a telefonod?-Rontott
be a szobámba a bátyám Ryder eléggé ideges fejjel.
-Tehetek én róla ,hogy csörgött?-kérdeztem tök jogosan.
-különben is örülj ,hogy "felkeltettelek"hamarosan iskolába kéne mennünk.
-Basszus tényleg ma suli már el is feledkeztem róla.-Mondta majd egy szó nélkül kirohant
az ajtón.Én is felkeltem majd bevonszoltam magam a fürdőbe megmosakodtam,és megmostam
a fogam.miután ezzel kész lettem gyorsan felöltöztem és tettem fel egy kis sminket.
Leengedtem a hajam  ami elég gázul nézett ki ezért bedugtam a hajvasalót és
ameddig felmelegszik addig lemegyek reggelizni.Utamat a konyha felé vettem
ahol egy szőke plasztik csaj állt. na hát ez meg ki?
-Te ki vagy?-Kérdeztem egyből köszönés nélkül felvont szemöldökkel.
-Ryder barátnője.-Felelte nyávogós hangján.Jézusom remélem most hallottam utoljára
ezt a hangot.
-Ryder tényleg ez a csaj a barátnőd?-Kérdeztem nevetve.Csúnyábbat nem is találhattál
volna de tényleg.
-Natalie te mit keresel itt?-Jött ki bátyám meglepett  arcal.
a csaj nem válaszolt csak oda ment ryderhez és lesmárolta. Most komolyan ezt
előttem kellet? Mivel nem voltam rájuk kíváncsi, és az étvágyam is elment ezért
felmentem a szobámba, és a most már meleg hajvasalóval kivasaltam szög egyenesre
a hajam.Miután kivasaltam késznek nyilvánítottam magam, lesétáltam beszálltam a
kocsimba és indultam is az iskolába.Az iskola előtt megálltam kiszálltam a
kocsiból és megláttam barátnőmet, aki az ajtó előtt várt engem.
-Szia Demi.-Mentem oda hozzá köszönve.
-Szia-köszönt- Képzeld ma jön hozzánk 2 új gyerek
-Tényleg? Khalil az hol van?- Tettem fel neki két kérdésemet.
-Igen.-Ja és  khalil azt mondta ma később jön de felhívott reggel
és mondta hogy nem vetted fel neki a telefont.-Mondta Demi.OO hát akkor ezek szerint khalil hívott reggel
-Ja igen fel akartam venni csak hát Ryder megzavart.-Mondtam el neki az igazat.
-Szokás szerint-Mondta barátnőm nevetve.Rövid pár beszédünk után, elindultunk be az iskolába
természetesen most is egykét embertől kaptam egykét rosszaló pillantást.Demivel szép lassan
az osztályunkhoz értünk, és pont csengőszóra beértünk, ezért szó nélkül letelepedtünk megszokott
helyünkre egymás mellé.
-Gyerekek csend legyen!.-Jött be ordibálva a tanár aki mellesleg utál engem.
-Remélem tudjátok ,hogy ma jön két új diák ezért kérlek titeket viselkedjetek.-Folytatta nem éppen érdekes beszédét.
-Tanárnő és szabad tudni ,hogy fiú lesz- e vagy lány?-ordibáltam be.-Mind kettő fiú lesz és kérlek Anastasia
ne kiabálj már.-Nézett rám bosszúsan.
-Tanárnő és helyesek lesznek?-Kiabálta be az iskola ribanca Ashley.
-Tanárnő ülhet majd az egyik mellém?
-Tanárnő és mellém a másik?-Hangzottak el tovább a kérdések.
-ELÉG LEGYEN MÁR-Orditott ránk vöröslő fejjel a tanár.
De most komolyan?Ha ennyitől kikészül mi lesz év végén?
Viszont ami jó ,hogy mindenki bekussolt.A nagy csendet egy kopogás
zavarta meg.
-Igen?-kérdezte tanárnőnk most már nyugodtabb hangon.
Amint a tanár ezt kimondta,az ajtó egyből kinyitódott és barátom Khalil?! lépett be rajta
és egy ismeretlen  srác.
-Khalil  hát be óhajtottál jönni?-Kérdezte a tanár.
-Bocs tanárnő de dolgom volt.-Felelte vissza Khalil és a helyére sétált nevetve.
A tanárt ezt hidegen hagyta, és oda fordult a sráchoz akinek a neve még mindig rejtély.
-Biztosan te vagy az új diák,mesélj magadrol!- Nézett rá a tanár.
-A nevem Justin Bieber szeretem a szép és dönthető lányokat, amiből itt van sok.-Nézett az osztályunkra.
Erre a mondani valójára  az egész osztály neki állt röhögni.Ezen most mi vicces? Valahogy érzem,hogy
 én ezt a gyereket nem fogom szeretni.
-Hát rendben Justin köszönjük hogy ezt megosztottad velünk, most foglalj valahol helyet.-Nézett rá döbbenten a tanár.
Mondhatom az osztály ribancainak majd kiesett a szemük annyira nézték  justint, aki helyet foglalt drága barátom
khalil mellet.amit persze tök feleslegesen tett mert a csengő megszólalt és mindenki rohant ki a teremből,beleértve
engem is.
-Mi a véleményed az új gyerekről?-Kérdezte Demi.
-Őszintén?-kérdeztem mire ő csak bólogatott.-Szerintem eléggé undorító a viselkedése.-Tettem hozzá.
-Igen szerintem is szerintem kerüljük el-Mondta Demi és elindultunk a hosszú folyosón.
-figyelj Demi én elmegyek a mosdóba te addig megkeresnéd khalilt?
-Igen persze de siess-Mondta és barátunk keresésére indult.Utamat a mosdó felé vettem,épp mentem volna már
be,mikor egy kezet éreztem csuklómon.Megfordultam és az új gyereket justint pillantottam meg.
-Mit akarsz?-Kérdeztem unott fejjel.
-Bocs ribanckám hogy megállítottalak, csak kíváncsi voltam rád.-Nézett végig rajtam miközben vigyorgott.
-Mi az hogy ribanckám?-Kérdeztem idegesen.-Meg különben is mért vagy rám kíváncsi?
-Azért mert a nevedet nem tudom ja és azért voltam rád kíváncsi mert a fiuk
azt mondták te vagy itt a legszebb ribanc,de most, hogy látlak igazuk volt.-Nézett rám bunkón.
-hát tessék most láttál és ha lehet felejts el az elkövetkezendő hónapokban mert nagyon nem vagyok rád
kíváncsi.-Ordítottam rá és ott hagytam,majd indultam a barátaimhoz.
-Hol voltál eddig?-Kérdezte Khalil.
-Csak a mosdóba de most haza kell mennem majd holnap ígérem mindent elmesélek!-Mondtam majd utamat a kocsi
felé vettem és hazaindultam.

                                                             ~Justin szemszöge~
Hát az új iskolám hogy is mondjam....eléggé tetszik.
Sok jó csaj van és mivel én ellenállhatatlan vagyok, szinte
az összes körül vesz.De ezen meg sem lepődök.A csaj meg akit a
mosdó előtt elkaptam hát ,hogy mondjam eléggé beindított.Nem
minden nap lehet látni ilyen csajt aki ilyen szép.Viszont
az nem tetszett benne ,hogy ilyen nagy a szája.Majd megtanítom neki,hogy a
száját ne az ordítozásra használja hanem inkább másra;) Időközben a nevét is
kiderítettem Anastasia Zhidkovának hívják.Hát furcsa egy név az biztos.De róla
elég is ennyi majd úgy is megszerzem.Nagy gondolkozásomat a csengő zavarta
meg ami nem érdekelt,szóval kimentem az iskolába beszálltam a kocsimba és elindultam
mert hát nem csak egy lány vár rám.;)

                                            

2 megjegyzés: