2015. július 8., szerda

A nevem Anastasia Zhidkova 17 éves vagyok gyakran
modellkedek,emiatt  az iskolából sokszor kések vagy előbb hazamegyek.
Mivel nem vagyok egy barátkozós típusú lány,ezért ezért csak két
barátom van az egyik Demi másik pedig Khalil,akiket nagyon szeretek.
Ami jó,hogy egy iskolába járunk ezáltal  tudjuk egymást védeni,és
közösen kiakasztani a többieket. Nagyából az egész lány csapat
féltékeny rám,ezért is nem állunk szóba egymással.A fiúk pedig
elég idegesítőek,  mindig engem bámulnak akárhányszor
végig megyek a folyosón.De hát ennyi elég az iskolai életemből,térjünk
át a családra.Anyukámmal élek,akinek saját smink márkája van,ezáltal
elég keveset van otthon.Ez mellet van egy 20 éves bátyám,legtöbbször
vele vagyok otthon.A kapcsolatunk az elején nem volt valami jó,de most
már azért elviseljük egymást.Barátom nincs de én anélkül is jól érzem magam.
Meg hát ugye az első a a modellkedés és a barátok.
Anastasia Zhidkova

1 megjegyzés: